zondag 29 januari 2012

1 jaar later de fietsmeting voor de Rose fiets

Vorig jaar ben ik mijn blog begonnen met 1 van de eerste berichten (blog 17 januari 2011) over mijn toekomstige fiets van Biketown Rose. Een fietswinkel/fabrikant in Bocholt (D) even over de grens. Daar hebben ze fietsen die mijn naam dragen :-)

Gisteren zijn we afgereisd naar Bocholt. Overigens maar 1u15m rijden. Daar lekker aan een bakkie koffie, toileteren aan de wifi voor een gratis uur en shoppen. Eerst wat winterfietskleding voor Natasja zodat zij toch ook snel buiten kan trainen en geen excuses heeft. Immers gaan wij dit jaar de Ardechoise doen waarbij we in 3 dagen 220km willen fietsen van 14 t/m 16 juni.

Na wat kledingpassen voor Natas en extra handige spulletjes gingen we naar de afdeling racefiets waar ik alvorens een meting liet doen. We wilde weten welke maat ik nodig heb als ik in de toekomst mijn fiets hier ga kopen. Dat wordt dan van huis uit bestellen. Ik kwam uit op maat 57. Voor een tijdrit fiets, vertelde de vriendelijke (Nederlands sprekende) verkoper, dat ik maat 55 nodig zal hebben.

Na de meting kreeg ik de Rose Carbon Pro SL 3000 te leen voor een testritje in de winkel. Toevallig ook meteen de favoriete kleur wit met groen. Nu valt de carbon versie buiten mijn budget en zal het de aluminium variant worden als mijn budget er tenminste gaat komen dit jaar. Dat laatste hangt weer af van andere factoren *hahah*. Maar goed de test ging lekker en ik ben nog steeds verliefd op de fiets.

Eens gaat er een fiets komen van Biketown Rose :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten