dinsdag 3 januari 2012

Een nieuw begin vanaf 80 kilo

De afvalrace 2012 is begonnen op mijn wielerforum van CT WT. Daar kunnen wij wielrenners wekelijks bijhouden hoe het er mee staat. Vandaag mijn startgewicht geregistreerd en dus weer op de weegschaal vanochtend:

80,0kg

Zo mooi rond getal nog niet eerder gehad. Vorig jaar begon ik met 79,2kg en zat ik flink in het wintersporten: spinnen, schaatsen, hardlopen. Nu sinds vorige week eindelijk mijn drive terug en verwacht deze maand al mijn eerste grammen en onsjes te verliezen.

Streefgewicht heb ik gezet op 75kg. Dat is me in 2011 niet gelukt, kijken of het dit jaar wel gaat gebeuren.

In ieder geval ben ik blij dat ik weer goed aan de slag ben met hardlopen en tacxen en wie weet binnenkort ook gewoon weer naar werk op de racefiets nadat hij een grondige schoonmaak beurt heeft gehad bij de fietsenmaker.

Laat de winter maar zitten dit jaar ... kunnen we ons nu vroeg voorbereiden naar het licht toe :-)

2 opmerkingen:

  1. Precies, het moet nu maar geen winter meer worden. Over krap 8 weken al de eerste echte voorjaarsklassieker!
    Succes met de kilo's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes, Rose! Gezonde keuzes maken en lekker veel sporten, dan komt het helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen