dinsdag 3 mei 2011

Fietsend met nieuwe spulletjes

Vorige week kon ik mijn gewenste ligstuurtje halen bij een verkoper op Marktplaats.nl. Hoewel de verkoper het had over een Syntace C2 clip fibre, verkocht hij me uiteindelijk een Pro Synop clip carbon. Beetje vreemd maar voor 45 euro is de aanschaf van deze Pro Synop geen foute aanschaf. Meteen dit stuurtje gemonteerd op fiets en zaterdag en testritje gemaakt. Ik wil dit seizoen onderzoeken of ik tijdrijden leuk vind. Een eerste echte tijdrit zal ik hoogstwaarschijnlijk op 25 mei doen in Driemond, 10 km voor dames. Wie weet is het een begin om het tijdrijden vaker te doen en te ontwikkelen.
Pro Synop clip



Verder had ik mijn wensenlijstje in bestelling gedaan en heeft bike2build me al voorzien van mijn nieuwe zadel: Selle Italia Lady Gel Flow en nieuwe been- & armstukken van Craft zodat ook Natasja in dit voorjaar kan fietsen in verschillende klimaten op 1 dag.


Gisteren maar meteen met z'n 2 de nieuwe spulletjes getest op ons ritje naar Hoog Soeren (93 km). Route

Nu nog wachten op nieuw buitenbandje en korte broeken en dan zijn we zowaar klaar voor de komende tijd ... oh nee alleen nog even handschoentjes uitzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten