maandag 25 april 2011

2e wielerseizoen in 2011

Ik ben terug en hoe ... ik heb reuze zin in wielrennen na 5 wkn vakantie en zo te beginnen aan mijn 2e wielerseizoen dit jaar. Voor de vakantie al voortvarend van start gegaan en dus nu weer opbouwen.

Even poseren bij een mooi paardebloemenveld in de Gelderse vallei

Gisteren mijn eerste ritje gemaakt met Natasja (mijn vriendin) in onze eigen omgeving en dat viel niet tegen. Naast dat fietsen heerlijk is was het ook enorm genieten van het mooie voorjaar op 1e paasdag. Wat is Nederland prachtig.

Het weer is goed, de wil is er ... enige wat mist is nog wat nieuwe spulletjes en dus haal ik maar even mijn wensenlijstje erbij die voor de vakantie al was opgesteld:

- nieuw zadel (mijn huidige rode is echt 'worn out')
- korte fietsbroek Gonso (ook al heb ik nu ook een clubtenue, wil graag ook af&toe naamloos fietsen)
- handschoentjes (mijn huidige roekl's zijn ook echt 'worn out')
- setje buitenbanden (aanvulling van spareparts)

Oja en voor Natasja nog even dit voorjaar arm- en beenstukken aanschaffen.

Nou dat is het geloof ik wel.
Tot slot wil ik dit seizoen ook beginnen met core stability. Daar heb ik zoveel gelezen bij mede fietsliefhebbers. Het zou voor mijn lijf ook goed zijn. Wat meer strakheid en sterkte rond mijn middel is wel nodig en voor mijn tennisseizoen kan ik sterke armen en handen ook wel gebruiken.

Ik ben er klaar voor ...

3 opmerkingen:

  1. Mooie vakantie hebben jullie gehad ! Prachtige foto's, die we wel een keertje willen bekijken ;)
    Was ook heel leuk om de verhalen te lezen. alleen al die namen ben ik al een beetje vergeten.....maar ja, krijgen we vast nog wel een keertje te horen.

    Zo te lezen is jullie vakantie heel goed bevallen, maar het fietsseizoen ook weer. Heel goed om die drive ook weer te hebben.

    Wij hebben net een rondje Amerongse Berg achter de rug ter voorbereiding op de MV. Heerlijke training van 113 km en Angèle was niet eens echt moe ! Dat belooft veel voor de toekomst. Maarrrr ga straks weer ff kijken hoe ze zich vanavond voelt...

    Succes met fietsen !

    Heb nog wel damesfietsbroeken liggen van Shimano. Is dat iets voor je ? Hoor het wel.

    Groetjes vanuit Hilversum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Aart, wat goed dat Angele ook zo voortvarend bezig is. Dat ziet er zeker goed uit voor de uitdaging van het jaar!

    Hmm shimano, ik heb al voorkeur op de Gonso, maar wil heus wel een keer passen en bekijken. Ja maar snel eens afspreken en bij te beppen over het leven van de tweewieler ;-) Bij jullie of bij ons?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is zeker goed bezig, nu al zo'n 500 km gefietst en dat zijn er zo'n 300 km meer dan vorig jaar toen we samen de MV opfietsten. We gaan nog wel een paar langere (100+km) tochten fietsen om nog beter getraind voor de dag te komen.

    Laten we na 27 mei bij Angèle afspreken.
    Als het goed is krijg ik op 27 mei de sleutel van mijn verouderde nieuwe woning en kan ik jullie de plaats van de sauna aanwijzen ;)

    Maarrrrr we willen ook jullie vakantiefoto's zien op de tv.

    Grtn daaro van ons.

    BeantwoordenVerwijderen