woensdag 15 december 2010

Optreden met 4 the Occasion op 9 januari 2011

Naast alle sporten die ik graag doe heb ik ook nog een liefde voor muziek en dan wel drummen in een band. Na een lange pauze heeft mijn/ons gelegenheidsbandje weer een optreden (gig). De band heet:

4 the Occasion

en niet voor niets omdat de samenstelling nog weleens verandert en alles vrijblijvend is. Dit keer speel ik met:
Micha Kroese - zang
Bart van Oort - gitaar
Cox Dieben - basgitaar
en mijn mooie gele Pearl kit Masters.

We zullen spelen op
Zondag 9 januari 2011
Plaats: groest 27, Hilversum 
Tijd: 19:00u

Voor wie
En dat is dan spelen voor de leukste en liefste kroegbaas waar ik voor heb gespeeld: Peter van Maris. Topvent voor een bandje. Nooit moeillijk, altijd enthousiast, dankbaar en relaxed. Kijk dat maakt het voor een band altijd fijn om terug te komen. En dan is hij ons ook altijd trouw! Ik ben hem dankbaar.

De voorbereiding
Met de band was het dit keer lekker snel afstemmen en inplannen met oefenavonden. Dat is wel eens anders geweest. Als het jou gig (optreden) is dan regel jij alles. En dat is niet altijd stimulerend kan ik je zeggen. Daar komen de nodige frustraties bij kijken. Het publiek en een goede vibe met optreden compenseert altijd alle stress. Ik heb me vaak afgevraagd waar je het allemaal voor doet. Maar een lekker en gezellig optreden tussen muzikanten of publiek maakt veel goed. Maar onze 2 oefenavonden staan gepland, iedereen kan en de playlist is duidelijk.

Kreeg dan ook weer zin om meer tijd in het bandje te steken en daarom ook maar een flyer gemaakt om ons te promoten. 't Wapen van Hilversum is een tegekke plek om een gezellige avond te hebben met veel publiek. Het kan warm zijn maar als het losgaat is het altijd relaxed en gezellig. Wie weet zien we je daar ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten