maandag 14 januari 2013

Begroting uitgaven triathlon 2013

Mijn overzicht van de verwachte uitgave voor 2013 waarbij het vast nog wel zal worden uitgebreid met wat ik nu over het hoofd zie. Wellicht dat ik nog wat wedstrijden ga kiezen in augustus en september. Maar zover ik het nu zie heb ik best een mooi een beheerst budget. De tijdritfiets gaat dit jaar gewoon niet van komen. Investering zit in de wetsuit (20% van de begroting).

Wat betreft Noorwegen zijn vliegtickets vorig jaar betaald, inschrijfgeld voor Haugesund ook maar neem de kosten van inschrijfgeld dit jaar mee. Deze kosten zijn niet in 2012 meegenomen.

Verder probeer ik de kosten ook laag te houden door minder grote loopevenements te selecteren en zal ik begin mei een eigen halve triathlon dryrun doen en heb ik de kwart van Breukelen er uit gehaald. Zo zijn er genoeg creatieve mogelijkheden om wel te trainen en je kosten laag te houden. 2013 heeft 1 buitenlandse wedstrijd en 1 Nederlandse. Daar zit de focus ook op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten