vrijdag 18 februari 2011

Mijn CTWT wielerclubtenue

Gisteren kon ik mijn wielerkleding halen bij de voorzitter van onze (kan ik zeggen nu) wielervereniging CTWT. (twitter)

Na thuiskomst nog even snel aantrekken om te passen en te poseren. Het past en misstaat me ook niet echt … vind ik. Broek is van bijzonder lekker glad stofje met goed stuk zeem. Was ik verrast over. Shirtje past net goed. Nu nog de juiste temperaturen en de ritten.


Hoewel ik niet had voorgenomen om me lid te maken van een wielerclub vond ik deze wel ideaal. Het is een virtuele club met als clubhuis dus het wielerforum van van wielertoerist.nl. Daarnaast kan je met elkaar afspreken of gezamenlijk wat doen maar hoeft ook weer niet. Ben zelf meer van only the lonely op de fiets hoewel ik het ook lekker vind om in een toertocht aan te klampen met een groepje. Nu ik de kleding heb vind ik het nog leuker dan gedacht. Toch wel leuk om ergens bij te horen dus en dat te laten zien.

Even reclame maken maar meteen :-)

Morgen mijn 1e 100km rit van huis richting Apeldoorn via Hoge Veluwe, Gelderse Vallei terug en volgend weekend staat mijn 1e toertocht op het programma. De Zuid Veluwe tocht vanuit Ochten met de via het forum voorgestelde damesrit van wielertoerist.nl. Dan hopelijk ook met mijn CTWT shirtje (over de winterkleding) om te laten zien dat ik 1 van hun ben. Een winterjack heb ik er niet van. Wie weet volgend jaar bij de nieuwe bestelronde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten