donderdag 28 februari 2013

Kwakkelen

Het is zo ver de lente gaat zich dan eindelijk een beetje aandienen volgende week en dat is maar goed ook. Dat kwakkelweer van winter en lente schiet niet op. Of gewoon Elfsteden kunnen schaatsen (kijken) of goed genoeg weer om buiten met de fiets op pad te gaan. Maar dat heen en weer is niet bevorderlijk en hoe goed ik al maanden door alle griepvirussen heen wist te sporten kwakkel ik de laatste weken ook. En ik ben het zat. De vogels zijn allang bezig met de lente en ik wil nu ook mijn kilometers maken op de fiets naast mijn ontwikkeling op het gebied van zwemmen en lopen.

Dus schop onder mijn achterste vandaag en ondanks dat hele vervelende virusje dat nog logeert in mijn hoofd, toch weer terug naar mijn trainingschema. Dat is een beetje in de soep gelopen de laatste weken. Opbouwfase 2 is van start in het trainingsschema alleen lijkt het voor mij meer een afbouwschema. Wellicht helpt volgende week. Het licht helpt wel in ieder geval en dus maar even omkleden en mijn looptraining oppakken.

Het is mooi geweest ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten