maandag 2 juli 2012

Wat mijn 1e zou zijn was mijn 4e

Gisteren was het dan zo ver, de 1/8e vrouwentriathlon bij de Haarrijnse Plas (Vleuten, Utrecht) vond plaats. 15 februari schreef ik me in nadat ik over de streep was om toch eens deel te nemen aan een triathlon en dit evenement zou een laagdrempelige kennismaking worden. Eenmaal het besluit en mijn eerste plons was het wachten op deze dag wel heel ver en debuteerde ik op 17 mei jl bij Westervoort al in een 1/8e triathlon. Tussen die dag en gisteren 1 juli had ik er nog 2 gedaan (ATC Almere triathlon en Flitstriathlon in Nijkerk). Ja ik zit er helemaal in en vind het echt leuk.

Wel had ik, na een kleine maand geen triathlon, wel tijdens het lopen de de filosofische vragen aan mezelf: 'Is 1/8e niet gewoon leuk genoeg voor je?' Ligt je vast beter dan een 1/4e want hier kan je alles geven.'
Aankomende zondag 8 juli zal ik in Utrecht deelnemen aan mijn eerste 1/4e triathlon afstand (1km zwemmen, 40km fietsen, 10km lopen). Dan hoop ik dat ik niet zo heel erg afzie maar vooral ook goed doseer. Gisteren ging het met zwemmen goed, fietsen eigenlijk lekker en lopen ook. Dus ondanks het gevoel dat ik die 1/4e niet kan doen moet het wel goedkomen. Aftellen dan maar deze week :-)

REGISTRATIE met de Garmin 910XT
Zwemmen: 15m19s
Fietsen: 34m51s
Lopen: 26m16s

EINDTIJD: 1u19m20s

UITSLAG: 2e dame bij de Masters (licentiehouders NTB, KNWU, KNZB) 40+

Zwemmen zit er op.

Op naar 2e onderdeel het fietsen

Naar de laatste wissel



Naar de finish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten