maandag 13 september 2010

Mijn tennisseizoen 2010

Hier dan mijn 1e blog.

Momenteel kijk ik terug op een tennisactief weekend en seizoen. Afgelopen weekend ben ik 2e geworden bij Open TC 't Laer in Laren met de Damesenkel 6 35+.

Mijn doel dit seizoen was om mijn 7 niveau naar een 6 niveau te spelen en dat is ruim gelukt. Begin dit seizoen was mijn rating 6,8 en ben nu gegroeid naar een 6,1. Niet slecht.
Ook mijn dubbel heb ik weten te verlagen van een 8,0 naar een 6,5. Het was alle spierpijn en moeite wel waard. Al met al heb ik 4 finales gehaald in de singel en 2 in de dubbel. Waarvan 1 overwinning in DE7 en 2 in de DE6. En bij de dubbel 1 overwinning in de DD6 en DD7.

Totaal prijzen aan geld & bonnen: 210 euro en een nieuw racket rijker (Babolat Aero Pro Drive) :-) (gefinancierd van het prijzengeld :)

Volgend jaar lonkt niveau 5.
Actie tijdens damesdubbel 't Laer DD6 35+
Stef en ik in actie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Rose,

    Feli met je vooruitgang als toekomstige Steffi Graf en je nieuwe blog !
    Hardstikke leuk om te volgen.
    Nu Natasja ook nog.....voor een flesje wijn ;)

    Heel veel succes en plezier hiermee.

    Grt, Aart

    BeantwoordenVerwijderen